• وبلاگ : ماهنامه قرآني نسيم وحي
  • يادداشت : ماه خدا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سردبير محترم ماهنامه نسيم وحي

    سلام عليكم

    با احترام اخبار جامعه‌القرآن الكريم شعبه رشت به حضورتان ارسال مي گردد.

    مستدعي است نسبت به انعكاس آن در نشريه اقدام مقتضي را مبذول فرماييد .( ببخشيد فاكس شما مثبل اينكه خرابه مجبور شديم اينجوري خبر بفرستيم آنلاين آنلاين)

    امير حجت مرادي

    مدير جامعه القرآن الكريم شعبه رشت

    اردوي يك روزه آموزشي فرهنگي حفاظ جامعه القرآن الكريم شعبه رشت

    اردوي يكروزه آموزشي فرهنگي حفاظ و قرآن آموزان جامعه القرآن الكريم شعبه رشت در اردوگاه شهيد رجايي رضوانشهر برگزار گرديد. در اين اردوي يك روزه ضمن اجراي چند برنامه فرهنگي كلاس هاي آموزشي قرآن اموزان و حفاظ با حضور مربيان برگزار گرديد و در پايان با برگزاري محفل قرآني حفاظ به مرور محفوظات خود پرداختند. برگزاري كلاسها و محافل قرآني در قالب اردو نقش موثري در افزايش كيفي آموزش هاي قرآني دارد.

    همايش قرآني تسنيم در رشت برگزار شد

    رشت، خبرگزاري جمهوري اسلامي ???/??/??

    همايش قرآني تسنيم با هدف تجليل از ? ???حافظين جامعه‌القرآن‌الكريم شعبه رشت در مجتمع فرهنگي و هنري خاتم الانبياي اين شهرستان برگزار شد. به گزارش ‌ايرنا، " امير حجت مرادي " مدير جامعه‌القرآن‌الكريم شعبه رشت گفت: اين همايش در آستانه ماه مبارك رمضان برگزار و از كساني كه موفق به گذراندن مقطع تحفيظي شده بودند، تقدير شد. وي اضافه كرد: اين دوره شامل رشته‌هاي يك جز? ?جزء و ? ?? ،?? ،?? ،?جزء قرآن كريم بود كه به شركت‌كنندگان ضمن اهداي جوايز، گواهينامه پايان دروه نيز اهداء شد. وي ادامه داد: در اين برنامه به ? ??نفر از قرآن آموزان كه موفق به طي دوره روخواني و روانخواني قران كريم شده بودند نيز گواهينامه پايان دوره اهداء شد. اجراي چند برنامه فرهنگي و قرآني از ديگر برنامه‌هاي همايش قرآني تسنيم در رشت بود.

    ختم قرآن كريم از حفظ در جامعه‌القرآن الكريم رشت

    سرويس: /فرهنگ و/ کد خبر :52871 1387/6/1610:39

    خبرگزاري دانشجويان ايران – گيلان

    همزمان با آغاز ماه رمضان حفاظ و قرآن آموزان موسسه جامعه القران الکريم شعبه رشت روزانه دو جزء از قرآن را از حفظ تلاوت مي کنند.به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)- منطقه خزر در اين برنامه ختم قرآن که براي سومين سال برگزار مي شود حافظان بدون نگاه به مصحف و با تسلط بر آيات، قرآن کريم را ختم مي کنند.اين برنامه در نوع خود بينظير است در کنار آثار معنوي از حيث آموزشي نيز براي حفاظ و مربيان شعبه رشت حائز اهميت فراوان است.

    برگزاري سومين دوره كارگاه آموزشي تدبر در سوره هاي قرآن كريم

    سومين كارگاه آشنايي با روش تدبر در سوره هاي قرآن كريم به مدت سه روز از دوم الي چهارم شهريور ?? در جامعه القرآن الكريم شعبه رشت برگزار گرديد. در اين مرحله تحقيقات حفاظ موسسه جامعه القرآن الكريم كه در فاصله بين كارگاه دوم و سوم در قالب گروه هاي تحقيق مورد بررسي قرار گرفت . طرح تدبر در سوره هاي قرآن كريم از اواخر سال ?? در رشت در حال برگزاري است .